گرگ

گرگ باش دشمن را بدر … در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش …

گرگ

گرگ باش دشمن را بدر … در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش …

دلتنگی های من.....

واژه ها مرا دلتنگ می کند نگاه ها مرا دلتنگ می کند

کوچه ها خانه ها تمام لحظه ها مرا دلتنگ می کند

و من با حرف به حرف نامت دلتنگی ام را در میان قصه ها جار می زنم

این روزها نه یک بار بلکه هزار بار

دلتنگ تر از همیشه ام

و باخود هجی می کنم آخرین سکوتی را که

نام مرا به ساده ترین شکل ممکن تکرار کرد این روزها من

برای دیدنت

د لتنگ می شوم...

و به همین سادگی برای تمام لحظه های با من نبودنت دلتنگی می کنم و

نگاه های خسته ام را از تو میدزدم مبادا رد پای دلتنگی هایم

بر زلالی نگاهت جا بماند


این روزها دور از تو زندگی نیز مر ادلتنگ میکند.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد