گرگ

گرگ باش دشمن را بدر … در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش …

گرگ

گرگ باش دشمن را بدر … در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش …

نفرین


از کوچه ها میگذشتم , هرکه حال مرا دید او را نفرین کرد .../

جدایی


از جدایی پاکوبی می کنند بهر این دل کار خوبی میکنند

سوز دل اتشش فریاد شد سر نوشتم بدتر از فرهاد شد

باتوام فرهاد شیرینت چه شد ارزوی پاک دیدنت چه شد

باز کوه بیستون در انتظار مرگ شیرین حیله دشمن تبار

هان ای مجنون چرا اینگونه ای بر خی از خواب گراننننننننن

نامت

قول داده ام،

هنگام شنیدن نامت بی خیال باشم!

از این قول درگذر!

چرا که با شنیدن نامت

صبر ایوب را کم دارم،

برای فریاد نزدن.....

آغوش

دلم آغوش پر آرامشی را می خواهد که زیر باران گرمم کند...

دلم میخواهد کسی باشد خوب باشد...

مهربان باشد ...

بس باشد ...

همه ی این بودن هایش فقط برای مـــــــــن باشد...

فقط مـــــــــــن...

و بـــــ ـــ ــا ـشــــ ـــ ــــ ـــد!

خــوب ِ مــن

خــوب ِ مــن ،

همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم

از تـ ُ چـهـ پنهــانـ

از تـ ُ چـهـ پنهــانـ

گــاهۓ برایـم آنقـدر خواستنـۓ مۓ شوۓ

کـ شـروع مۓ کنم

بـ شمــارش تکـ تکـ ثانیـهـ

براۓ یکـ بار دیگـر رسیـدن

بـ بوۓ تنتــ ...

عاشق باران

روح بیمار طبیعت را - می فهمی
در دیار خشک
در میان سایه های تیره - در زنجیر
مرگ را می بینی
گاه بی تابی
...گاه می خندی




عاشق باران که باشی

در اضطراب شب - به دنبال آغوش امنی می گردی
تا تن نازک تب زده ات را بسپاری به تنش
تا فراموش کنی



عاشق باران که باشی
منتظر می مانی
بر نگاه بی کلام پنجره - چشم می دوزی
شعر می خوانی

برای رسیدن به تو

برای رسیدن به تو

پا پیش گذاشتم


خودم را قسمت کردم

تو را سهم تمام رویاهایم کردم


انصاف نبود
تو که میدانستی با چه اشتیاقی

خودم را قسمت میکنم


پس چرا
زودتر از تکه تکه شدنم

جوابم نکردی


برای خداحافظی
خیلی دیر بود
خیلی دیر ....

کلام آخــــــــــر

من رفتـــــــــــم ...

و تو فقط گفتــــــــــی :

برو به ........... !


مدت هـــــــــاست که بی تابم

بی تاب بازگشت و کلام آخــــــــــر َت

راستــــــــــی ...

" به سلامت"
بود ...

یــــــــا

" به جهنــــــــــم "

خـــیـــالــــتـــ...

خــــیــــــالـــــــ ت راحـــــــتــــ ...


شِـــــــکَـــــســــتِــــه هـــــــ آ نِـــــفــ ریـــــن هَــــم بُــــکُـــنـــنـــد...


گـــــــیـــــــ رآ نــــــیـــســـــتــــ ...

 

نِــــــــــفـــــریــــــــــن


تَــــــه دِلـــــ مـــیـــــ خوآهَـــد


دِلــــــ شِـــــ کَـســــتِــه هَــــــم کِــــــه سَـــروتَــــــــه نَــــــدارد!!

سیگار

تبادل لینک با سایت های معروف


کسی که سیگار میکشه

از یه درد بزرگتر رنج میبره

از سرطان نترسونش…

بارون


روزهــاے بـارونـے رو خیلے دوست دارَمـ

مَعلومـ نمـےشہ مُنتظر تـاکـسے هَستے یا آواره خیابـونـہـا

بُخار توے هَوا مـالِِ سَـرمـاست یا دود سیگـار

روے گـونہ اَت اَشکـہ یا دونہ هـاے بـارون

یاد ایام

یاد ایامی که در گلشن فغانی داشتم
در میان لاله و گل آشیانی داشتم ...
 


چون سرشک از شوق بودم خاکبوس درگهی

چون غبار از شکر سر بر آستانی داشتم...


درد بی عشقی ز جانم برده طاقت ورنه من
داشتم آرام، تا آرام جانی داشتم

بی قرار

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

                

                  مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب

                  در دلم هستی و بین من تو فاصله هاست


                                   آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد

                                   بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست


                                                  بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است

                                                مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست


                                                    باز می پرسمت از مساله دوری و عشق

                                                    و سکوت تو جواب همه مساله هاست

آهنگ زنگ

آهنگ زنگ من روی موبایلت با بقیه فرق داشت "ولی آهنگ زنگت رو موبایلم مثل بقیه بود !!
تو به خاطر اینکه بفهمی منم و من به خاطر اینکه فکر کنم تویی...