گرگ

گرگ باش دشمن را بدر … در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش …

گرگ

گرگ باش دشمن را بدر … در برابر سگان ولگرد بی تفاوت باش …

جملات کوتاه و زیبا 3


ای صمیمانه ترین آیه مهر ، با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم

*********************

حاصل عشق مترسک به کلاغ، مرگ یک مزرعه است !

*********************

کوه چون سنگ بود تنها شد ؟ یا چون تنها بود سنگ شد؟ من که نه سنگ بودم و نه کوه ، چرا تنها شدم ؟

*********************

هی کافه چی ! میزهایت را تک نفره کن ! نمیبینی همه تنهاییم؟!

*********************


دارم دق میکنم دلتنگم ، بازم با درد میجنگم ، بازم میرم توی دنیام ، تو اونجا هستی تو چنگم ، تو دنیام مثل خورشیدی ، به من گرما می بخشی ، تو دنیام چشمای مستت منو باز میکنه وحشی ، من این جنون بیحد رو با تو حس میکنم هردم، تو این تلقین مصنوعی با حضور تو من زنده ام ، میخوام با تو برم دورشم از این بی همدلی و غم ، برم با تو بازم تو اوج ، بازم بگم که پابندم ، توی دنیای من با تو ، دیگه هیچ زخمی کاری نیست ، همه قفلارو وا کردم با دستایی که خالی نیست ، تو دستت رو به من دادی منم دستاتو بوسیدم، بدون با گرمای دستات به دنیام باز نفسم میدم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد